V-rås - krogen

Nu va de ett tag sen ja skrev.. mycke har hänt.. vi börjar med Krogen..

i fredags va sista dagen ja jobba, fick migrän, gick hem o vila.. åt lite och sen åkte vi mot v-rås för att träffa brushaaan min.. vi börja bestämma kläder... mysiiigt ;D.. sen rökte vi vattenpipa.. muhaha .. we like it ;D.. then efter ett tag blev de maat.. kebab blev det.. självklart.. haha.. de va faktiskt hur gott som helst.. vi dela på en men ändå åt vi intwe upp det så de va väldigt tur att vi dela.. :D ..

Vi börja dricka och röka vattenpipa.. haha.. de va skojsigt faktiskt.. med oss två vet man inte va som kan hända.. haha.. ibland kan vi skratta nästa sekund gråta.. haha sen undrar vi va vi skrattar/gråter till.. hahahal.. skrattar hon skrattar jag och tvärtom.. hahaha.. iaf när vi druckit lite ;P ...

haha.. iaf.. vi tog massa massa bilder.. de blev grymt fina faktiskt ;D like like.. haha.. iaf.. sen tog vi ned bussen till stan.. man skulle typ ha bälte på sig tror jag.. kommer ihåg att alex visa en bild åp att ja hade bälte iaf ;D.. hahaha.. man ska alltid vara på säkra sidan..

Sen när vi vai stan träffa vi alex kompis o alex kompis kompis :D.. snacka lite och sådär.. sen gick vi mot krogen.. då träffa vi en annan av hans kompisar.. jag och alex dansa o dansa.. ibörjan dva de lite segt.. men sen blev de mer folk och vi börja dansa och dricka lite och sådär.. de va najjs.. :D

haha.. sen gick vi ned en trappa.. de va bättre musik så vi dansa där istället.. ;D.. shake shake.. who dosn't like? haha..

sen åkte vi iaf hem.. men innan vi kom hem berättade alex att ja hade ba " ja måste spyyyy " sen sprunigt över andra sidan vägen och spytt.. ahahahaha..

iaf här kommer bilderna:

  


ska lägga in mer bilder när jag har lagt dem jag har.. och så får du brushaan skicka alla :D

hahaha.. oskulden till krogen kunde inte tas med någon bättre.. <33333

Kommentarer
Postat av: alex

tjoooooh ;P

2009-08-11 @ 16:29:12
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar alex:SHUUUUUUUUUE ;D

2009-08-11 @ 18:40:48
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0