V-rås

I måndags efter jobbet åkte jag till västerås.. elelr aa een bit ifrån.. till alex.. vi lagade mat.. kyckling blev de.. hahaha de  blev gott.. lite ltie stark bara men men..

efter fixade vi oss lite och sen tog vi pipan i handen och gick ut och rökte.. hahahaha... hundra miljoner myggor där vi satt...sen åpkte vi till bäckby och träffa en vän :) dryga småungar de fanns där ;P haha

sen åkte vi och köpte lite gottigott som slutade i soffan med beck och gott :D .. hahaha sen däckade jag i soffan så vi gick och la oss.. :D

Nästa dag skulle jag byta om och då  upptäckte vi att ja hade mer än 70 myggbett på mina ben :o riktigt tragiskt.. men men.. vi åkte in till e-tuna.. åkte till stan här.. vi shoppa lite.. shorts och linnen och sådär.. vi tog en stor vanilj milkshake på makka donkan.. jätteeegoooood :D.. hahaha dör för den..

sen skulle vi gå o leta efter en grej, men affären va stängd.. så då åpkte vi hem till mig luffa lite.. och sen blev de vilsta med massa skitsnack och pipan ;D haha..

Sen blev v så trötta så ja åkte hem o vla och hon hem till sig.. sedan kom kosar en snabbios.. vi kolla på film.. den va rätt bra.. sen åkte han.. då satt ja o kolla på barnhemmet flör mig själv.. den va inte så läskig som ja trodde.. tyckte att den va bra faktiskt,.. så till alla som säger den e dålig får stryk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0