Alla hjärtans dag

Hoppas att alla hade en fin alla hjärtans dag igår :)

det hade iaf jag.. mycket mycket fin :D..

allt började med att älsklingen väckte mig.. och så åt jag frukost och sådär.. sen kom älsklingen hit och så kom syrran och tq och kevin .. så åkte vi alla till isstadion . skulle åka skridskor.. haha.. de va såå kul.. och älsklingen kunde åka hur bra som helst juu... och jag va typ bambu på is eller nåt.. men efter ett tag gick det bättree.. haha... alla jävlades med mig och putta och peta.. och ja typ skrek över hela.. hahahaha :$ .. men aa... ramlade en gång, på knät, inte så farligt.. =) .. men de va skit kul att åka.. haha

sen åkte vi till björktorp och spela badminton.. ohhh... de va mycket kul också... älskar att spela badminton =) ..

Efter det gick jag och kosar hem till mig.. och vi boka bio biljetter sen så satt vi bara och snacka och myste och såå.. sen blev vi hungriga.. haha så vi gick och köpte kina mat och satt och moffa... gottt gottt :D ... efter åkte vi och hämta våra biljetter .. haha men de va typ 45 min kvar så han blev helt på att vi skulle gå och spela maskin.. hahaha... bara lite pengar då men ändå.. haha .. sen började filmen....   Valkyria  ... den var spännande tyckte vi.. fast vi hört några säga den e dålig.. vi tyckte iaf den va bra och spännande.. tråkigt med ett sånt olyckligt slut bara.. men men :D

Filmen slutade 23:01.. haha så vi typ skynda oss till bussen för att den sista skulle gå 23:15.. hahaha men nej nej.. då va vi så klantiga att vi kollat fel, den kom inte förrr'n 23:45.. haha så vi gick till bowlinghallen och sådär.. sen åkte vi hem.. :D

perfekt början, perfekt slut, perfekt handling.. haha jag fick en mysig alla hjärtans dag.. och hoppas att ni andra fick det med :D

KRAMAR TILL ER ALLA :D


   
 





   

Kommentarer
Postat av: a l e x

mysiiigt =]



de heter bambi (A) hihihihi D:::D:

2009-02-15 @ 13:01:54
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar: de va de :D...



HAHAHAHAHA ojjj vad skrev jag?

2009-02-15 @ 19:42:43
URL: http://sofiazetterlund.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0