Fettis-Tisdag

Idag är det Fettisdagen och då äter man vanligtvis semlor.. och jag kommer följa traditionen.. lite senare blir det semlor som mamma bakat.. fast ingen i min familj gillar mandelmassa så hon skulle ha vanilj eller nåt istället.. gottt

Idag var det första dagen efter lovet.. inte sköönt.. orkade inte ens gå upp imorse.. vill bara sova.. gick upp en halv timme innan vi börja tror jag.. men ja hann ändå.. e man inte för bäst.. haha.. vi hade marknadsföring.. seeegt.. men aa.. sen va de lunch.. chicken nuggets.. I love it... hahaha så va de idrott .. ja o mickis va inte med så vi satt o kollade på o snacka lite.. sen hade båda håltimme innan våra lektioner börja.. dock inte samma ..

Finska va sista lektionen och vi skulle ha prov.. va typ bara jag där.. o en till.. som läser samma nivå som mig.. fast hon gick fort :P .. satt och gjorde mitt bästa.. haha.. men de gick väl bra hoppas jag.. gjorde allt iaf..

sen hem fort.. haha.. de e så skönt med min nya jacka, för ja fryser ej längre..
syrran o tq va här ... fast de åkte för en stund sen för att skjutsa syrran till jobbet och hämta kevin på dagis... de kommer hit snart.. nice nice :D.. kevin är den sötaste ungen som finns helt härlig..



Kommentarer
Postat av: sandra

var e min semla mamma lovat mig!!!!!

2009-02-25 @ 07:42:19
Postat av: sofia

SVAR sandra: den finns kvar.. vi har sparat. de e bara komma och hämta den juue

2009-02-25 @ 21:23:01
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0