Fredag + lov

Ohh kan det bli  härligare ? Idag har vi äntligen fått lov.. känner att det är verkligen efterlängtat =) ...

Idag har vi typ inte haft några riktiga lektioner.. eftersom att de va volleyboll tunering ville alla i klasssen ( de som ej spela ) titta på.. och sen ville inte lärarna ha lektioner med typ 5-6 personer.. haha.. så .. men de gick väl inte så jättebra för våran klass.. hahaha .. älsklingen och hans klass spela mot min klass och älsklingens lag vann med 33 - 13.. Hahahaha pinsamt, men så är det.. tror nog att det var för att inte jag var med.. hahahaha..

Efter skolan gick jag hem och åt lite, sen åkte jag och bror till tuna park och checka runt lite och kolla lite pressenter.. sen blev det hem och kolla på let's dance.. haha.. Kitty åkte... damn.. jag sitter och önskar varje vecka att carl jan ska åka.. men aa.. så blir det inte, så får väl sluta önska.. haha..

Nu har jag precis duchat.. e sjukt trött så får nog ta och lägga mig snart..
Imorgon blir det troligen skridskor på dagen med älskling, bror, kevin och massor.. och sen får vi se vad för mysiga saker som händer :D

Kommentarer
Postat av: A. Astfeldt

myyyysiiiigt =]

2009-02-14 @ 11:54:44
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: A. Astfeldt

sv; Yeeey , säg bara till när du vill komma eller så. =]

2009-02-14 @ 12:20:16
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: Jo det var mysigt,..





Svar: Hahhaa yeaaaah det ska jag göraaaa :D

2009-02-15 @ 12:03:31
URL: http://sofiazetterlund.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0