FREDAG .

seg dag för fullt idag. fast de va fest igår var det inte alls många som var borta från skolan idag. men man såg att inte många hade sovit bra i natt.. haha a.. skönt att de e helg iaf..

första lektionen va rättskunskap, sen rulla allt bara på.. inte alls många raster och så idag... På håltimmen åkte jag och lina och fixade saker med stehlo ( vårt fadderföretag) .. påväg dit va de alkisar på bussen... hahaha o jag tror nog alla i bussen satt o lyssna på honom.. han satt o prata med en kille och frågade helt ut honom.. hahahaha..

iaf.. sen historia va sista lektionen.. guuuud.. tror inte att de har varit så seeegt.. haha... ville bara hem... 

när vi slutade skynda ja mig hem.. åt.. vilade lite.. nörda med musiik.. börja fixa mig .. lite smink, platta håret o bytte om..

nu sitter jag och väntar på brushaaan som ska komma.. mys ikväll :D
medan jag väntar sitter jag och pratar med en gammal vän, mycket trevligt.. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0