fredags mys .

Godmorgon godmorgon

Här är en godmorgon bild från mig och brushaaan:





Igår kom brushaaan och hämtade mig och så åkte vi snabbt till X och hämtade lite grejer.. sen åkte vi runt överallt o fixa massa och så åkte vi till Roma och köpte kebab :D MUUUUMS...

Vi åt den hemma hos mig.. och så drack vi lite..haha sen kom Å och hämtade oss för att va med oss.. vi åkte runt lite.. o så kom Ä .. Vi åkte runt massor.. stannade vid W och hade talking time.. hahaha.. och de va mycket trevliiigt.. så åkte vi till R .. hahaha men ja höll på kissa på mig o alla ba men kissa ute kissa ute.. hahahahaha.. men ikke ikke.. haha :D .. vi åkte till statoil för att ja o brushaan skulle kunna kissa.. hahahaha.. vi dog assååå.. de va så skönt.. hahahha

och så åkte vi runt ännu mer.. och så åkte vi till W igen och hade roliigt.. hahahaha.. dog assåå.. ahahahahaha..När vi tröttnat på W åkte vi runt lite till.. hahaha.. FULLT MED MUSIIIIIK asssåå.. sååå skööööööönt..

Sen va vi kissnödiga igen men då kissade vi vid PT för o kissa.. hahahahahahhahahaha NI SKULLE VARIT MED.... hahahahahahahhahahahaha .. vi doog.. hahahaha omg... brushaaan ramlaade.. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA... jag dog... haha... aaa ni förstår inte nu, men skullle ni ha sett så skulle ni ha förstått....

hahaha vi åkte runt mer sen hamna vi i BL och då kom Ö .. hahahaha hällberga åkte vi till o då hoppade Ö av och då åkte vi runt en stund till och sen åkte vi hemåt till mig.. jag och brushaaan alltsååå...

vi snackade massor och sådär och så somnade vii.. 

DET VAR EN HUR ROLIG KVÄLL SOM HELST :D TACK BRUSHAAAN <3

  

 







Idag gick vi upp runt 10 .. och åt frukost.. mer har vi typ inte gjort.. men vi ska väl fixa oss snart och dra oss ned mot samhället.. vi kankse tar med kevin till leklandet om han har tur :D

Men nu ska vi fixa oss.. tuddddeluuuuu

Kommentarer
Postat av: Alexiia

snöhögen roligaste hahahahahh

2009-03-01 @ 12:43:53
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar Alexiia*: HAHAHAHAHAHHAHAA JAG DÖR.. KOmmer aldrig glömma det .. hahahahahahhahahahaa... En sekund till asså.. hahahahaha

2009-03-01 @ 13:19:48
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0