Gårdagen ;P

Igår orkade jag inte skriva.. ja var för trött..

iaf.. igår slutade jag redan vid 12 fast egentligen skulle ja sluta 3.. skööönt elr vad ;)
gick hem .. ååt .. såg på film.. och så såg ja på När mörkret faller.. omg ja älskar den filmen så mycket.. de kommer alltid tårar asså.. ohhh.. nån mer än mig som älskar den?

sen så somnade ja.. vaknade runt halv 8 att mobilen ringde.. snackade lite och så kollade jag på lets dance..

hasse åkte ut.. han från efterlyst ;P haha...

vem är eran favorit i lets dance?
Min är iaf MORGAN ALLING... såå gryyyyym han e :D


Här är Morgan Alling ;D



IDag vaknade jag sent faktiskt..
tror jag gick upp runt 12.. =/ .. haha .. men skönt va de.. gick upp drack te och duchaaa.. och så städat rummet har jag med... och så ååt vi kebab. gott gottt... haha.. dog av halva .. så sparade den andra halvan ;) ..

idag är de lördag.. och på lördagar brukar jag spela badminton, men så blev de inte idag tydligen... tråååkigt.. men så är det.. får se vad som händer idag.. tror att kevin skulle komma en stund iaf.. för tq skulle låna garaget ;P ... då får ja va lite med honom.. men nu tror jag att jag ska fixa mina ögonbryn iaf.. dem e katastrofaliska ;P haha

see yaaah :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Laila och Morgan är bra ;)

Låter skönt att gå upp vid 12, själv gick jag upp vid 8.30 eftersom jag hade konfa =P

2009-02-07 @ 17:11:08
URL: http://natni.blogg.se/
Postat av: sofia

SVAR: Haha håller helt med .. någon av de kommer vinna tror jag..

Jaaa de va helt skönt.. haha :D

2009-02-07 @ 19:13:16
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0