Idag .

Idag har jag bara tagit det lugnt.. sov länge idag.. skönt skönt.. söndagar e alltid så sega.. man vill bara ligga kvar och mysa hela dagen.. haha...

Kevin och alla kom .. så ja va med dem.. och så klippte jag syrran.. haha första gången jag klipper någon.. blev helt chockad att hon lättt mig.. hahahaha.. men det gick bra faktiskt.. o de blev bra.. =) .. va lite orolig där.. hahaha.. men hon blev nöjd så..

Ska sova tidigt idag, för imorgon blir det sthlm med Emma och Johanna :D

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: A. Astfeldt

Skriver liiite tidigt men du svarar endå sen:D



haha vare kul i sthlm? :D tell me all about it hhööhöh <3

2009-02-16 @ 10:22:11
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

SVAR: hahahaha du skrev innan vi ens var där.. hahaha de va sjuukt kul, berättar när vi ses... hahahahaha

2009-02-16 @ 20:45:21
URL: http://sofiazetterlund.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0