Lördag .

Idag var det tuna park och hitta en ny jacka som gällde.. Jag och mamma gick in på stadium och titta på hur många som helst.. hahaha... Sen kom min kusin in där..o ja köpte till slut en jacka som hon har, fast en svart.. hon har en grön :P .. Sen fick jag strumpor av mamma.. TACKAR TACKAR måste jag säga :D

Efter det följde Jenny med mig hem.. och vi drack te och luffa framför datorn.. haha.. sen blev de tråkigt så vi gick en promenad till syrran min.. det va skönt.. tog min nya jacka och man frös inte.. helt skönt.. brukade alltid frysa med min andra jacka :D ...

När vi va där så satt vi och kolla på tv.. hahaha barnprogram.. sen snodde vi te igen och några pannkakor.. haha.. gott gottt.. RONJA RÖVARDOTTER blev det sen.. hon e såå söööt.. haha men sen från ingenstans blev kevin så arg att han började slåss och kasta saker.. men det blir bra bara han får lugna ner sig ifred...

Nu sitter jag hemma och ser på typ " Kan du texten " ? .. hahaha den e bra faktiskt.. snart blir det melodifestivalen : )


Den här blev det

man kanske inte ser så bra, men ja tycker om den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0