Lördagsmys

Det blev inget lekland idag.. men vi gick till stan.. JA, VI GIIIICK.. duktigt av osss ... :D

På stan gick vi runt lite..  fastnade inne på gina en lång stund, fast hitta inget vi ville ha :P .. höhö.. Men till slut köpte jag en väska iaf... Den va fiiiin ;P .. haha och så gick vi runt en stund till, sen kom tq och hämtade syyran o kevin då gick jag o brushaan till godisland.. ( det e lördag idag!!!! ) men sen kom brushaan på att vi kunde åka till godislagret .. de gjorde vi också.. haha.. gott vare .. sen stack vi till ica maxi, där jag köpte hårfärg.. ska inte färga håret idag men kanske imorgon eller en annan dag.. höhö..


Här är min väska ;P
vad tycks ?!


Efter det åkte vi hem och ååt.. som tur var så var ingen hemma och kunde se när vi moffade.. haha..  Sen satt vi i mitt rum och myste med tända ljus o åt godis .. och luffa vid datorn.. ;D.. höhö.. de va a cinderella story på tv:n med ;).. riktigt bra film .. 
 
Sen kollade vi på en X sida för att hitta en perfekt skönhet :D.. hahahha , men sen kom kevin och vi fick va barnvakt lite.. hahaha.. inte för de va svårt.. hahaha..




Nu har vi precis kollat klart på melodifestivalen.. de blir ba dåligare för varje år som går.. Hur röstar sverige :S ?  helt sjuka bidrag som går till final.. fy skämmms ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0