Måndag.

Ohhh lovet e slut nu.. orka ... allt har gått så fort.. men iaf..

igår skulle ja varit me kosar men han skulle va med vänner så.. ja åkte till brushaan.. vi satt o glodde på tv och snackade och sådär.. =)

Idag har jag inte heller gjort så mycket, vaknade rätt sent.. har bara glott på tv .. skulle va med kosar igen , men aaa.. blev inte så.. senare gick jag över till syster och kevin.. Trevligt trevligt..

nu sitter jag och ser på secret life of teenager ... den e nice..

Btw.. idag dog min kusin katt.. :( Min favoritkisse :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

men han var ju gammal o skuppen... döden e en del av livet soooofia!!! lär dig det... se livet börja, o se döden komma till människorna är mitt stora uppdrag här på jorden,...+ att jag har lite andra uppdrag på mars och pluto också... ;P

2009-02-25 @ 07:45:20
Postat av: sandra..

2009-02-25 @ 07:45:47
Postat av: Emma

Stackars misse =(

2009-03-02 @ 20:42:17
Postat av: sofia

Svar Emma: Jaaa :(

2009-03-04 @ 21:07:47
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar Sandra: JO de vet jag väl .. men ändå liksom.. min sötis katt juu

2009-03-04 @ 21:08:12
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0