MAT !!!

hahaha.. gick hem en stund innan matlagningen.. fick panik skulle möta emma, men hon e ju dum o inte har comviq o ja har slut på money nu såå.. gick ej att skicka sms så fick springa o säga ti mamma o skicka till emma så att hon skulle komma ut.. haha.. iaf.. vi skulle göra fisk idag.. de va gott, men Såsen o nåt förstörde allt.. kunde inte äta..

efter matlagningen åkte jag och lillebror till kusinerna.. vi blev bjudna på tacos.. mycket mycket gott.. Moffa massor.. hahaha... :$ .. men iaf.. sen satt vi och myste framför tv:n..

mamma o pappa kom o hämta oss, haha ..

Nu sitter jag här nyduchad och har precis gjort klart mina läxor tills imorgon så nu äre luugnt.. ska snart gå och lägga mig tror jag.. :D...

100 dagar kvar till studenten BTW.. hahaha.. undra hur många i klassen som kommer till skolan imorgon ( fest idag på nybron ) hahaha


Det här gjorde vi idag på matlagningen.
OCH NEJ DET VAR INTE GOTT



haha mys hos kusiiin :D

Kommentarer
Postat av: Alexiia

ser riktigt äckligt ut :P

2009-02-27 @ 16:46:18
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

SVAR Alexiiia: HAHAH DET VAR DET KAN JAG LOVA

2009-02-28 @ 12:06:16
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0