Onsdag.

Ohh idag har det vairt en sån dag med en hur lång sovmorgon som helst.. som alla andra onsdagar.. orkar itne med dem.. då o då e det skönt, men till 20 i ett.. de e väldigt uttråkande.. man sover bara mer än vad man brukar o blir övertrött..  iaf det gick bra i skolan iaf.. luugnt och sådär..

efter skolan åkte jag ned till stan för att möta alex och carro.. vi gick runt lite och glodde sen ett uppdrag .. höhö..tackar tackar säger man ;D.. o så gick vi runt ännu mer. och kollade in stat ( de brann där massor idag, om du missat mitt tidigare inlägg) . haha sen blev vi hungriga...vi gick till erikssons för att äta.. mofffade i oss maten.. och så skulle carro hem så jag och alex gick runt lite till sen åkte vi till stålfors för att titta på " öppen scen " eller va de hette..

de va trevligt faktiskt.. barn som spela massa och sjöng och såå.. duktiga.. inte alla men de flesta.. =) .. hennes syster sjöng med.. duktig.. egen låt till o med =) ..

Sen åkte vi hem.. så nu sitter jag här och inte gör så mycket..  :D ska snart sova..


Kommentarer
Postat av: alexi

wohooo :D

2009-02-26 @ 15:54:22
Postat av: sofia

SVAR alexi: wei weii

2009-02-26 @ 18:13:10
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: Slyyn

Wiie, jag e nämnd ;)

2009-03-01 @ 00:01:20
URL: http://slyyn.blogg.se/
Postat av: sofia

SVar SLynn: Hahaha japp det e du :D

2009-03-04 @ 21:17:32
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0