Onsdag

idag började jag tjugo i ett.. onödigt.. eftersom att när jag kom dit hade vi ingen vikarie och vår lärare va ej där.. va gör vi? ingeet :S helt onödigt.. iaf brushaan kom till min skola.. och så satt vi o planera massor med Hege.. me like :D.. sen blev de projektarbete.. hahaha .. onödigt också tycker ja.. iaf..

efter skolan gick jag och brushaan hem till mig.. åt lite.. sen data hahaha.. vi gick till ica och hämtaa paket och så kom vi hem till mig igen.. vi gjorde milkshake.. gottiee gotttie.. haha.. vi satt vid datan och nööördaaaa...

nu sitter jag fortfarande vid datorn.. vet ej men ja har kul.. hahaha... ska snart sova iaf.. =)

Lägger in bilder imorgon eller nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0