Skolan.

Idag skulle jag egentligen ha sovmorgon till 20 över 10, men min projektgrupp hade bokat tid med göran klockan 9, så det var bara att stiga upp, hur mycket sängen än lockade emr.. haha.. det tog typ 40 minuter.. vi kom fram till många spännande saker.. haha.. kul att de går så bra för vårt företag..

sen va de en halvtimme kvar tills lektionen skulle börja så ja e mickis gick o köpte "frukost".. gott vare.. haha.. sen va de marknadsföring för full rulle.. haha.. de gick bra. vi blev snabba fort..

lunch va de sen.. de va ingen god mat alls.. haha.. sen va de historia och sist klassråd.. historian va jobbig.. haha .. lååååång genomgång.. så fråga läraren " när sluta vi " så råka ja säga 10 i.. då fick typ alla damp.. fattar ej varför.. för vi slutade ändå typ kvart i.. hahaha 5 min spelar väl inte så stor roll hlr??

Nu sitter jag här och gör lite rättskunskap som vi har tills imrogon.. väntar på att matlagningen ska börja.. emma har lämnat mig =/ .. men men..

nu ska jag fortsätta.. vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0