Sthlm idag igen.

Kusinerna kom runt halv 10.. medan ja gick runt i pyjamas och typ halv krulligt hår.. haha.. satt och drack te och massa. sen börja jag fixa mig.. och eftersom de va en stund kvar tills bussen skulle komma tog vi en massa kort..

   

 

Sen var det dags att gå iväg till bussen... kallt vare ;D .. Vi fick vänta vid tågstationen typ en halv timme sen kom tåget ;D

   

Sen var vi framme i sthlm.. haha.. nice nice.. de första vi gjorde va att gå till top street wear, där kusin köpte ett par byxor.. Sen gick vi till Punkt shop där min andra kusin köpte en tröja och massa percingar.. haha.. så gick vi runt massor på stan..Och mitt upp i allt dyker en kvinna fram från ingenstans och typ hoppar fram framför min kusin och ville typ intervjua henne.. hahaha.. och vi orka inte med sånt så Jenny skriker MEHHH JALLLAAAA KOOOM... Haha då blev den här tjejen suuur.. mehh va fan gör deee :D  Sen åt vi maaat.. vi kunde inte bestämma osss, men vi hamnade på Bamboo city till slut.. BUFFÈ ;D

 

Jag o Jessica rensa alllt.. haha.. o jenny skämdes .. Haha .. ursäkta för vi gillar mat da :O .. haha.. Och sen fick typ dem damp och skrattattack där inne.. hahaha..

Sen gick vi runt mer.. Men sen va vi så trötta i benen och i ögonen att vi beslöt oss för att åka hem.. :D haha..

FÖRRESTEN vi såg en as cool grej i sthlm hahahahaha.. en husvagn polisbil elr  va de nu va :S hahahahahah



TACK FÖR EN FIN DAG KUSINER :D <3



Nu sitter jag och kusin hemma hos mig.. och jag moffar rostade bananer, men hon vill inte ha några ( mer till mig.. HAHA )



 

Kommentarer
Postat av: alexiia

sv; En sak som jag behöver göra bara. =]

2009-02-20 @ 19:42:52
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar: Okaaaay : )

2009-02-20 @ 19:55:58
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0