STHLM

Stockholms resan idag blev mer än lyckad. är fortfarande lika lycklig som jag var när jag vaknade..

började med att jag vaknade runt åtta.. åt frukost.. fixade mig och allt..Runt 10 kom bussen.. mötte johanna och emma på den.. så skulle vi köpa biljett till johanna.. sen va klockan inte så mycke så vi beslöt oss för att gå runt här på stan lite.. sen kom tåget.. hahaha ... emma och johanna satt o lyssna på musik, o ja hade inte min mp3 med mig eller hörlurar till mobilen så fick sitta där o sjunga imse vimse spindel för mig själv och sådär.. hahahaha

Sen när vi var framme i sthlm mötte vi en kompis.. som gick runt med oss.. vi gick typ in i alla affärer vi kunde hitta.. så hitta vi en sån här reagge affär hahahaha där emma o johanna fasta i.. de skulle kolla på allt i hundra år .. haha .. sen massa affärer... efter det fastna vi i en punk affär.. hahahahahahahahhaha *fråga inte varför* hahahaha... och såå åååt viii...

Vet ni vad som händer när vi äter? de e några jävlar som sitter och tar kort på osss.. hahahahaha snälla kunde inte ens äta.. hahahaha.. vi dog av garv... vi drog massa skämt men de va bara ja o emma som fatta hahahahaha

iaf efter maten drog vi till punk igen.. hahahaha... ohhh ... :P..

sen blev de bara att vi drog runt massa hit och dit.. de kom en engelsk talande .. hon ba - ursäkta vart kan jag hitta subway ? ( fast på engelska dårå) och ja med min dåliga engelska  - Ehm we are not from here.. HAHAHHAHAHA..

och så va de en kvinna vid sergelstorg från radion som ville att ví skulle klaga på nåt.. emma ba : men vi är nöjd med allt.. haha  kvinnan : Då måste ni sova gottt  ... Emma; AAAA de gör vi .. hejdå..

hahaha ohhh sen de kommer en kille .. " hej tjejer "  Emma: " jaa och hejdåå på diiig

hahahahaha så kaxiii... iaf..  hahahahaha helt underbart roliiig daaaaag...  taaaack för den tjejer <3333

   

 
    

   







 


Kommentarer
Postat av: EMMMMA

HAHAHA ASSÅ BÄSTA <33333333

2009-02-16 @ 22:56:13
Postat av: sofia

SVAR EMMMMA : BÄSTASTE BÄSTA Hahahhaa <33333333

2009-02-16 @ 23:00:11
URL: http://sofiazetterlund.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0