Tisdag

Idag har det varit en lugn dag i skolan.. började med marknadsföring.. vi prata bara lite och så lunch men jag och emma äter inte på tisdagar.. haha.. fråga mig inte varför, bara blivit så.. sen hade vi idrott men vi gjorde inget.. vi spela badminton en stund, sen gav alla upp så då satt vi och tittade på mina klasskompisar som tränade till volleyboll matchen.. ( vi har volleyboll match på fredag ) ...

Sen så va de dags att åka till Mdh ( mälardalens högskola ) för att lyssna på föreläsning.. brushaan kom så jag och hon gick.. vi visste inte vart vi skulle,men till slut hamnade vi typ på¨språk.. han som prata var dock inte så rolig att lyssna på.. och min mage kurrrrade typ hela tiden.. haha..

vi lyssnade bara på en.. sen gick vi runt lite.. till gina.. sen till X .. sen skulle vi till Y men det var stängt så då åkte vi hem för att vi va båda hungriga ( säg nån gång vi inte är det ?! ) haha...

hemma så åt jag sen kom älsklingen... vi typ snacka och sådär.. sen somnade vi båda.. och så kommer min kusin omg.. och ja ba puttar på kosar - det kom nån.. hahaha vi båda blir skit arga för vi sov så skööönt.. min kusin kom .. länge sen hon va här.. hahaha typ förra året.. :P

Sen blev de andra avenyn.. den e så braaa.. hahaha älskar den.. vet ej vf.. hahaha..

nu gör jag inte så mycket.. ska typ sova snart.. fast imorgon börjar jag inte förrän 20 i ett :D Skööönt..

HUR HAR ERAN DAG VARIT?



                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Haha, ja men tänk dig hur mycket jag färgar mitt hår. Färgar typ en gång i månaden, haft mörkt hur länge som helst så kanske därför? =]



Och du blev ju morot direkt haha, du färgade ju inte över ens, cutie. =]

2009-02-11 @ 08:22:34
Postat av: Sofia

Svar: hahahaha .. aaaa typ.. ;P



Jopp det gjorde jag :D

2009-02-11 @ 13:21:20
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0