Torsdag.

Idag började dagen med liten sovmorgon.. vi hade marknadsföring... vi fick tillbaka proven,,,hahaha no coment.. sen så va det lunch... vi skulle äta me anna o dem..  annie va sjuuuk eller ngt.. tyvärr.. usch... men aaa.. sen va de dags för historia, fast vi hade ingen lärare så vi tänkte jobba med projekt, ja o lina.. haha dessvärre hade ja glömt årsredovisningarna hemma så göran skjutsa oss hem till mig så hämta jag dem och så tillbaka.. dem e ganska svåra att läsa och förstå, men vi ska lyckas..

sen hade vi mentorstid, vi skulle typ bara fylla i en sak om vi trivs i skolan och sådär.. sen va de dags för prov.. de gick bra faktiskt.. får se vad jag får ..

nu har ja precis ätit lite.. och så har mamma bakat bullar.. gott gottt....
snart ska jag gå och möta emma och så ska vi gå mot stålfors för att ha matlagning ... hoppas vi gör något gott =)




BAKOM STÄNGDA DÖRRAR
Förresten så läste jag ut denna bok för ett tag sen.. men glömde skriva något om den.. jag tycker att det var en väldigt väldigt bra och späännande bok.. så fort ja läste den kunde ja inte sluta.. fast ja läste ändå bara en liten stund varje dag innan ja skullle gå och lägga mig...

dem som inte läst den borde göra det.. de e en verklighets berättelse.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0