torsdag-Kväll.

Jag mötte emma och vi gick mot stålfors.. idag skulle vi göra pizza och chokladmousse... det gick bra faktiskt, men jag tycker inte att våra resultat blev så bra.. hahahahhaa... men aaa så kan det gå.. vi genomförde allt iaf.. haha..

Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till kevin, eftersom han ringt och ville leka med mig.. haha.. fick en fet kram av honom och så tittade vi lite på tv... sedan börja vi rita.. vi rita ett hus, regnbåge, träd.. osv osv.. han älskar att rita.. =) ..

Sen blev de ännu mer tv.. och så sa ja att ja va törstig då gjorde han saft till mig, haha såå sööt.. den va god men liiite stark.. haha..

sen kom faster, och annette och sådär.. så satt vi o snacka massor.. trevligt trevligt..

Btw min kusin har fått en dotter.. felicia.. hoppas på att få träffa henne snart .. =) ..

Nu sitter jag hemma och dricker te.. ska väl lägga mig i sängen och sova snart.. börjar bli lite sömnig faktiskt..


 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0