Västerås

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade.. mitt internet har varit knas och så har jag varit i västerås hos brushaaan..

tisdagen började iaf med promenad som sagt med emma.. sen kom kusin över en stund.. sen ringde brushaan och fråga om ja ville sova över redan idag hos henne.. o de ville jag.. så hon kom och hämtade mig.. vi åkte till ica maxi ( stammisar )  haha.. men vi hittade inte det vi sökte.. så brushaan beslöt att vi skulle åka till västerås och deras ica maxi... hahahah treodde vi ja.. vi åkte lite fel.. hahaha.. vi hamnade typ i köping =/ .. hahaha.. men så kan det vara.. men som tur e hittade brushaaan tillbaka.. men vi hamnade där hon bor så vi gick upp med alla grejer istället.. haha... susana  och hennes pappa hade gjort mat så vi åt lite.. mycket gott var det.. kyckling :D ..

Efter det satt vi vid datorn lite, sen bar vi till ica maxi.. vi rensa deras nötcreame.. hahaha.. bara för vi älskarT ;) .. och så åkte vi runt hela stan.. hur många gånger som helst.. hahaha... o så mötte vi en kaxig jävel :P .. men sånt som händer.. haha vi kom hem runt halv elva - elva... då tillbringade vi hela kvällen framför datorn.. haha..




Onsdag vaknade vi tidigt, runt 9 .. vi åt frukost.. sen åkte vi ned till stan.. vi gick runt och runt..  brushaaan shoppade lite.. så försökte vi komma upp i skrapan.. de har tydligen gjort lås där.. så vi kom inte in.. men vi ville, så alex fråga massa kompisar.. och till slut frågade vi de som jobba på hotellet precis där.. o då säger hon att nej de går inte på dagtid.. =/ va fan är det för stil? =/ .. snåla jeflar.. ;P då blev vi ledsnaaa... så vi gick runt en stund till på stan sen gick vi och åt.. kebab bleeev det.. hahaha.. alla där glodde som faen.. haha.. och vi sitter och moffar.. =/ ... haha.. sen kommer ena fram o ba " smakar bra ? " hahahaha...

Efter så letar vi efter X stället, men vi hittar de inte så vi åker hemåt.. vi satt och titta på tv och höll på med datorn.. Runt 8 åkte vi hem till hennes mormor, eftersom hon var så glad över att percingarna äntligen kommit.. wei wei.. fina va dem med :D... och så lämna vi böcker vid bibblo,..sen skjutsa hon hem mig. TACKAR TACKAR <3..

När jag va hemma gjorde jag inte så mycket.. drack te och så somnade jag nästan direkt..

Tack för två underbara dagar brushaaan <3



Mysigt vare när vi åt mat :D



 


NÖTCREAME <3333



 


APA SKOLAN :D


VÅR FRUKOST :D haha

Vår kebab :D mycket gooootttt va de :D <3



Kommentarer
Postat av: Alexiia

woho tack sjääälv <3

2009-02-19 @ 13:40:43
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

SVAR: luugnt <3 haha

2009-02-19 @ 13:55:22
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: Fiyadis

Omg vaad gott :O .. vill med ha :(

2009-02-26 @ 22:51:48
Postat av: sofia

Svar Fiyadis: du ska ba veta hur gottt det vaaar :D

2009-02-26 @ 22:53:58
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0