AjjjAjj ;P


aa.. idag va då första skoldagen efter lovet.. tråkigt men men... trodde de va vanliga lektioner som gällde så hade med mig alla väskor.. tungt vare.. haha.. men när ja kmr dit så skulle vi inte ha lektioner utan vi hade typ FGdag.. haha... vi skulle göra teater och titta på de andras teater.. fick inte så rolig grupp.. de va mest typ tysta , värre än mig.. och typ va negativa.. inte alla.. vissa va riktigt trevliga.. vår va typ tråkigast .. men men.. de va kul att se alla andras.. man fick saga och tema.. haha vi fick typ Hans och greta med tema Smygreklam.. andra fick typ rödluvan i skräck. askungen i stum.. och sådär.. haha.. skiit najjs vare..

efter skolan gick ja hem ååt.. sen mötte ja emma och christine på bussen ... gick till järntorget för att sola.. sm alltid lika najs..haha. men de kändes varmare nu än förrra gången.. haha men men.. sen gick vi runt lite.. till bibblo.. skulle lämna en sak.. haha.. sen heem...

hemma hade ja så tråkigt så ja gick över till kevin.. vi lekte och lekte..mitt när vi lekte med tågbanan säger han :
FIA JAG MÅSTE KRAMA DIG..
Hahahaha så jääääävlaaaa sööööt.. hahaha.. och när ja skulle gå hem blev han jätteledsen han ba fia inte gå nu inte gå nu.. hahah.. han e för underbar han..

När jag kom hem titta jag först på top model, sen blev de grammisgalan .. och sen bad och nu här..
mår inte så bra just nu så vi få se om det blir skolan hela dagen imorgon.. ska iaf gå så långt ja orkar om jag inte mår bättre.. = ) har ju matlagning.. som ja vill gå på.. dessvärre är de sista lektionen..


men men.. nu ska jag se på tv och sen gå och lägga mig med min magverk och huvudverk..

Godnatt alla sötnosar..


Bussungeeen <3


Kommentarer
Postat av: a l e x

aw krya på dig :)

2009-01-07 @ 23:04:55
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0