Barnvakt .

Idag började dagen med att jag drack mitt vardagliga te, elr hur man säger.. höhö.. och sen kom kevin.. vi lekte med hans nallepuh och alla hans vänner,, haha.. han e för söt.. sen skulle dem sova så vi la täcke¨på dem.. haha sen skulle kevin bada...hahaha... no detaljer ;P ... *brushaaan vet * hahaha.. och så duchade ja med och då skulle han föna mitt hår efter.. väldigt duktig e han.. haha.. sen så hjälpte han mig att bädda min säng också.. duktig elr va säger ni?  Sedan var det mat.. efter maten åkte vi till landet en stund.. och efter de checka vi in våran gamla villa som vi bodde i när vi var små =) den är sig lik..

Sen väntade jag bara på att brushaan skulle komma...


Kevin som har bäddat, e de ej duktigt??


Kevin .. hahahaha checka hans min.. han tyckte om fönen ;D


Mysigt hade vi på landet .. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0