Bra dag..


Dagen har varit bra.. det började med att mamma lekte lite med mitt hår.. eller hon försökte göra inbakad fläta.. tillslut lyckades hon.. sen gick jag och niklas till bj för att möta upp älsklingen, syrran och kevin.. vi spelade basket och ´badminton och så..

  
 


Sen efter två timmar gick vi hem till mig alla.. och älsklingen spelade.. hahaha.. han har verkligen fastna för  min brors spel.. hahaha.. och kevin var väldigt intresserad av spelet med.. han satt och titta och sa att kosar var mycket duktig på att spela..






Sen satt vi och tittade på The hills och myste massor och så.. =) efter det åke han heeem.. då satt jag och höll på med mammas håår.. haha och hon höll på med mitt.. älskar när någon håller på med mitt hååår.. ohhh.. de e så skööönt..



Jag satt och titta lite på Wallander.. men iaf.. sen min bror kom in med godis och bjööd massor. haha.. och min bror han har aldrig bjudit mig på någonting så jag tyckte det var gulliiiigt av honom.. hihihi.. <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0