brushaaan + mig = mofff

Sen kom brushaan och hämtade mig.. Vi åkte till maxi och shoppade.. ( gottis saker ) haha .. vi köpte massor faktiskt.. hahaa.. moffisar som vi är.. vi åkte hem till henne.. och så gjorde vi varma mackor + oboy.. mycket gottt faktiskt.. hihi.. sen gjorde vi Chuikitachoklada.. hahahaha..  MYCKET GOTTT.. hahahahahahahaha... de tyckte både ja o brushaan.. de åt vi tillsammans med två filmer.. vi tittade först på the hottie and the nottie.. den va med paris hilton bland annat.. den va bra tyckte jaag.. haha.. vi hittade rolig citat från den men sen när vi skulle skriva den här så glömde vi bort de.. hahaha så ni får väl titta på filmen själva och komma på det..

Den andra filmen blev Picture this.. i den filmen va hon sharpey ( hur hon nu än stavas ) i high school musical med.. den va också bra tyckte jag.. brushaan som valde filmerna har mycket bra filmsmak må ja tillägga ;) 

det blev paj också som hennes mormor hade bakat, just bara för oss... så snällt.. tackar tackar..

Efter filmerna blev de lite dator.. + ananas.. hahaha och sen chips.. awwww... min mage typ e död nu men vad gör de om hundra år ;) ...

Hahaha.. aaa sen skjutsade brushaan hem mig.. tackar <3

 
                                                             

VI HADE MYSIGT <3



Nu sitter jag hemma.. alla typ sover.. och ja är inte ett dugg trött.. får hoppas att jag blir det snart, så att jag kommer upp skapligt imorgon.. kevin sover ju här, dock inte i min säng som han sa att han skulle men.. hoppas att han inte väcker mig allt för tidigt ;D

Prata med älsklingen i msn




Ska gå och lägga mig i sängen snart.. så see yah tomorrow... Godnatt <33

och brushaan.. tack för en fiin dag <333

Kommentarer
Postat av: brushaan

aaw tack själv ! =) <3

2009-01-18 @ 12:34:15
Postat av: sofia

Hihi..<33

2009-01-18 @ 14:36:11
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0