Dagens spenderades med brushaan

idag hade vi lite sovmorgon.. skööönt.. hihi.. vi hade marknadsföring och idrott.. de va skit kul.. haha .. mitt lag vann hela tiden ;) .. typ.. haha.. sen hade vi håltimme till 2..

Runt ett kom brushaan till min skola, vi satt och luffade i caféterian..  älsklingen kom också en stund.. hahaha... gud vet va vi snacka om.. från mat till pengar till jobb typ ;P .. och lite såå.. sen började finska lektionen.. härliigt... älskar den fast den e lite seeg.. haha..

Sen efter skolan gick vi hem till mig.. vi åååt.. kyckliiingwoook.. mycket gotttttt tycker jag.. hahaha rensa allt typ.. och så satt vi o luffa vid datorn...och spana runt.. sen bakade jag chokladbollar ;) de blev jättegoda..

följde med henne till bussen.. påvägen hem så påminde älsklingen mig att de e andra avenyn idag.. :)

 



Kommentarer
Postat av: alex '

svar; Wiii, jag var bäst! :D Mycket gott!





HIHI jaa! mysig dag :D

2009-01-27 @ 21:32:43
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: alex '

sv: haha och hon hörde dig med. ;P

2009-01-27 @ 21:38:47
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0