dödstrött.



Idag vet jag inte när jag somnade.. tror runt halv tre.. någon gång.. idag började jag halv nio.. helt crazy ..är helt trööööttttt... ohhhhh... hade rättskunskap första lektionen idag.. va sådär.. de va helt mycket vi skulle göra.. o lärare ba pratar o pratar.. inte så trevligt när man e trött.. sen svenska då skulle vi typ lyssna på musik o skriva va vi fick för känslor.. SÅ IRRITERANDE LÅT!! ..

Vi hade vår sista filosofi lektion också idag.. skööönt skööönt.. tycker inte om den lektionen så mycket.. filosofi är inget för mig.. =) ..

Nu sitter jag och inväntar på att internationell ekonomi ska börja.. vi ska ha seminarium.. wish me luuuck..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0