:(


awww jag kunde inte plugga.. jag är så ledsen asså.. vet inte.. vill bara gråta typ och hoppas att de e en dröm.. orkar inte mer .. de va inte såhär förut.. varför nu? .. varför när allt började bli så bra? .. orkar ej..

och de blir inte bättre av att man har så falska vänner.. om man ens kan kalla dem de.. Som aldrig frågar hur man mår och så.. en sak är säker: jag orkar inte längre med er, så jag skiter i er. vill ni ngt så hör av er... im done..

Pratade med en kompis för en stund sen, som sa: kom ihåg sofia, riktiga vänner dem finns alltid kvar, medan falska dem försvinner efter en blink.
 
det är faktiskt sant.. trodde inte att de skulle va såhär .. men jag vet inte om jag känner er längre.. för ni va världens bästa vänner. men nu? var finns ni nu? .. Om ni läser det här så hoppas jag att ni tar åt er och bättrar på er.. ni behöver inte säga förlåt, inte fråga om det är ni.. bara ta åt er och bli bättre..

Och brushaaan.. jag menar inte dig.. och just nu önskar jag att du och jag gick på samma skola.. då skulle de faen vara så mycket bättre.. blir galen av de här snart och du vet vad jag menar.. Hur orkar man ? .. Ohh..

vet inte ens vad jag ska säga.. jag blir bara så ledsen och så arg.. förstår inte hur man kan tro att vänner finns för evigt.. äkta vänner finns ja... men man måste kunna behålla dem också.. de går inte bara tt skaffa en vän och tro att hon/han finns kvar där utan att man träffas, pratar, osv osv.

Aaa ja skulle kunna fortsätta hur mycket som helst , men jag skulle bara få upp massa tårar, för så ledsen som jag är... men nu har jag gympa iaf..

Tänk på det jag sagt om du känner dig skyldig..


Kommentarer
Postat av: brushaan

aaaw... va har hääänt?? =( <3333

2009-01-13 @ 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0