heldag med älskliing


Idag vaknade jag runt halv 11, skulle följa med älskling när han hade körning men det blev inte så, istället kom han hit efter att han hade kört.. vi titta på tv och myste..Han e sååå mysiiig.. :D sen titta vi lite på bilar och sådär.. han vill köpa :P.. vi gjorde lite teman till mobilerna.. höhö.. mycke fina blev dem..sen gick vi ut en stund .. lite runt sen gicck vii och kööpte maaat.. kyckliiing.. mycket mycket gottt.. haha.. och så hem och åååt..  sen så tog ja på film och titta medan han övertog min dator och spelade GTA undercover.. hahahaha.. sen däckade jag tydligen och vet inte om han försökte väcka mig men han skrämde mig =P haha sen kollade lite när han spelade... haha sen gick han hem.. då testa jag och spela det spelet..de va inte riktigt ngt för mig.. så nu sitter jag här och spelar ett annat spel som jag inte förstår mig på.. hahaha man ska typ bygga en egen by eller ngt :P knaaas...

Haft en mycket bra dag :)

Imorgon blir det  träning om jag vaknar skapligt.. sen solning med Emma.. sen får vi se vad som händer..

Ciaooo




Kommentarer
Postat av: brushaan

svar: yes klippnngen blev bra

2009-01-02 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0