Lördag.

Idag vaknade jag tidigt.. va jättetaggad .. skulle åka skridskor och spela badminton.. jag tar på mig skridskor och åkter runt.. va tror ni händer? mitt upp i allt får jag migrän.. USCH!! jag fick vila lite.. men de blev värre... så ja spelade inte badminton heller.. jag tittade bara på.. men sen kändes det som att jag skulle spy så då bad jag pappa hämta hem.. sen spydde ja när ja kom hem.. fick vila.. sen åt ..efter maten vilade jag igen.. sen åkte vi en sväng till min moster.. kusin va hemma men hon var inte så social.. haha vet inte va hon gjorde men men...

Btw när vi åkte för att hyra film åkte vi förbi fröslunda... de va massa poliser och brandbilar där.. undra vad som hänt =/ någon som vet ??

kom nyss hem.. har hyrt två filmer och typ lånad sex filmer moster.. såå det blir filmkväll med bror idag.. mysigt


Kommentarer
Postat av: alex '

vilka filmer jao ? ;

2009-01-24 @ 23:05:49
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Järnets änglar och Lösvikt ;P inte så jättebra dock..

2009-01-25 @ 00:45:13
URL: http://sofiazetterlund.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0