Måndag .

Skoldag idag igen.. kändes bra i morse.. gick upp var glad och sådär.. gick till skolan.. kändes jobbigt direkt asså.. orkar inte med nånting.. vill bara slå och döda allt.. =/ .. Blir ju inte bättre när läraren typ kommer och säger att vi har gjort mass saker i onödan och skit.. känns inte bra.. och ba aa ni har ingen chans ändå så hoppa över de.. schysst =/ ... känner mig dum faktiskt.. precis som om vi e dåliga =/ .. ajaaa.... orkar inte bry mig längre faktiskt.. hur taskigt som helst...

Förresten aprå när jag åkte förbi fröslunda och alla poliser och så va där.. de va någon som hade dött där tydligen.. vet ej vem.. men läskigt.. de e ju inte alls nära ifrån där jag bor jue.. usch usch..

Nu har vi lunch..sitter i ett grupp rum för mig själv.. e varken hungrig eller sugen på mat.. e för irriterad och arg och ledsen och allt i ett typ.. =/  Dont ask why..

Sista lektionen är UF ( samma som nu ) .. får väl se.. vi har ingenting att göra typ.. så.. slutar iaf senast 20 över ett.. så de e skönt.. får se vad som händer när jag kommer hem.. plugga eller läsa boken eller ngt..

Kommentarer
Postat av: alex '

hahah, shit! :D du å dina ".." hahha lite läskigt, har inte ätnk på de ;D de e fan så i alla inlägg :D

2009-01-26 @ 20:56:14
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0