Måndag, Tisdag


Igår gjorde jag inte så mycket.. igen.. haha.. den här veckan har ja typ inte gjort ngt.. igår så var jag bara hemma... tog det lugnt och sådär... kevin var här så jag lekte med honom.. sen låg jag i sängen och titta på tv.. najjjs...
Somnade typ halv 3 eller ngt.. haha... men aa fast jag inte gjorde något typ så var det inte så dålig dag..



Idag har jag inte heller gjort någonting.. har varit arg.. men ja e lugnare nu.. har varit hemma och väntat bara.. men sen orka ja inte vänta så då drog ja till min kusiin.. som för övrigt kommit hem från norge .. saknat de så mycket... hehe... feliix va där också.. najjjs.. han va lite blyg i början men sen släppte det.. haha mycket sööt är han.. sen åkte jaag hem.. då va kevin här.. då va med han .. haha vi gjorde flygplan och så.. sen när han skulle gå fick jag fetaste kramen :D Kan man något annat än älska barn?

Dessutom så var det någon som bjöd in mig till en tävling.. så jag kollade vem det var.. och då va hon tydligen med i Habib och då slog det mig att jag missat några avsnitt och tänkte titta på de.. men de gick för segt så då gav jag upp.. kanske ska försöka titta igen om en stund = )

Har precis duchat så nu sitter jag här och luffar... får se om ja försöker se på habib..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0