Måndag



Idag var de lugnt i skolan.. vi hade bara UF.. efter skolan gick ja till rinman för att möta Alex och hennes vän Carro. vi satt i café och spelade yatzi.. ja vann iaf en gång.. höhö.. sen bar de åt blue lotus för att alex och carro skulle ta håål.. satt ute och vänta.. satt o titta på folk som tog tattoos  haha.. sen kom de ut.. de blev fint =)

sen skulle carro hem så jag och alex åkte hem till henne och vi fikade lite, åt, tv, sen hjälpte hon mig med min blogg och fixa mina ögonbryn.. mycket bra för nu ser mina ögonbryn  normala ut igen.. haha ..

kom hem.. såg på secret life of teenager.. ngt .. älskaar deeen..

   


Kommentarer
Postat av: brushaan

hihi myyys <3

2009-01-12 @ 22:25:16
Postat av: sofia

Brushaan : hahaha jaa vi har alltid mysigt <33

2009-01-15 @ 22:30:29
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0