Nyårsafton


Ohh det blev såå underbar nyårsafton tycker jag...

Den började med lite mys med familjen.. sjöng spela med de.. sen åt vi god mat och sådär... såg film..
senare på kvällen kom älskliingen.. myste lite och sådär.. sen skulle vi ned på stan.. haha ohh tog på mig så mycket så jag inte skulle frysa.. vilket jag inte gjorde helller.. tur det .. haha.. iaf vi gick mot bussen.. kosars kompisar va där.. helt fulla :P... och en låg ned.. tror han hade däckat.. iaf kosar hjälpte honom själv.. sen kom bussen men den var full så vi fick gå.. haha vi gick med hans kompisar... på vägen konstaterade en av de att han älskar kosar så mycket.. haha ...

sen kom det bara mer och mer av hans kompisar.. haha.. och sen när vi var på stan gick jag och kosar för att titta på fyrverkerierna.. klockan slog 12.. allt va såå underbart.. ohh :D älskar fyrverkerier.. dem va såå finaa.. haha ... ni behöver inte veta i detalj vad som hände.. men det var helt underbart.. sen gick vi runt lite.. haha han såg typ alla hans kompisar.. haha en va så full han typ tjata om hur söta vi var tillsammans och hur rädd han ska vara om kärleken och så.. haha..

senare typ 2 halv 3 följde han med mig hem.. och sen gick han hemåt.. =)

perfekt dag tycker jag.. väldigt väldigt lyckad slut på det föregående år och väldigt väldigt lyckad början på det nya året..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0