Onsdag

Jag börjar bli sjuuk .. inte brååå men men..

aaa idag började jag 20 i ett .. segt segt, men så kan det vara.. vi hade ba svenska och projekt..

efter skolan åkte jag till rinman för att träffa brushaan.. vi fixa lite cv, och tillbehör.. sen hade vi tänkt att gå runt o lämna ut dem, men vi orka ej för vi va för sega, hungriga och de va för kallt.. istället åkte vi hem till henne.. där vi typ sega och sen ååt.. och så satt vi vid datorn och checka runt lite och sådär.. :)

Nu sitter jag hemma.. är helt seeeg.. e inte på så bra humör.. e så trött på hur mycket saker som helst.. orkar inte med nånting .. tror därför att jag ska sova ... =/

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0