Shulahopp

Har precis ätit.. det var inte så god mat. men men.. åt lite iaf..

första lektion va marknadsföring.. hade bara genomgång där på det nya avsnittet .. sen lunch..

Snart ska vi ha svenska.. Halva klassen ska prata om sina 10 första år och den andra ska jobba med referatet =) .. får se vilken grupp jag hamnar med, hoppas första.. haha..  men eftersom jag är sist på klasslistan skulle jag inte bli förvånad om jag hamnade i den andra gruppen..

Efter det är de klassråd, sen slutar vissa .. jag själv har håltimme, så ska väl hem en stund och sen blire matlagning i stålfors skolan sen slutar jag 19:00 .. förhoppningsvis får vi sluta tidigare.. och förhoppningsvis får vi göra något gott.. höhö... vi brukar alltid få göra typ kyckling eller fisk.. e lite trött på det faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0