shuuhuu


Aaa igår däckade jg i soffan.. va så trött.. därför skrev jag inget här..
men iaf.. igår så mötte jag emma och johanna på bussen vi gick till järntorget och solad.e. vi tog dubbelrum... människan inne va så seeg.. vi satt typ en halv timme efter att hon solat klart.. o eftersom att de va dubbelrum trodde vi de va två.. men ikke de va en:o hon lär ju ha solat först i ena sen i andra elr ngt.. men iaf.. efter solningen gick vi till emmas brors dotter och hälsa på.. eller aa mamman till barnet men iaf.. jättesöt och så liten.. höhö..sen hem åååt.. sen kom keviiin då lekte ja lite med honom.. sen blev det landet en snabbis sen hem igen.. sen däcka ja i soffan sen la ja mig i sängen o sov.. haha...


Idag har jag faen inte gjort ett skit.. typ dammsugit lite och haft allmänt tråkigt.. =) det har inte varit så bra dag idag om vi säger så. så de finns inte mycket att säga..

ska sova snart..
nattiNAtii så länge


Kommentarer
Postat av: Nadia

va med i min tävling o vinn en pimpad blogg ;)



läs inlägget '' Tävling hos Minibloggaren ''

2009-01-06 @ 14:32:21
URL: http://alkhatib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0