Shuulaaahupp


Weii ja e typ så trött att jag blir glad.. haha.. knäppt ja visst...

Hade ingen historia .. ( vi fick jobba hemma ) så jag gick och mötte älsklingen och så gick vi hem till mig.. vi titta på tv.. sen somnade båda.. så skönt att sova en stuund.. sen såg vi på en fiilm.. Funny games hette den.. den va spännande tyckte jag, men den var inte jättebra.. sen gick han hemåt...

Just nu sitter jag med bror min och vi åt lite och snackar... vi planerar att låna nyckeln till gympasalen och spela lite basket eller badminton imorgoon... =) .. 

Ikväll blir det bara att vara hemma och mysa lite.. med familjen.. de e ju start för Let´s dance.. =D


Carin da silva som är med i Let´s dance





Kommentarer
Postat av: alexandra

svar: höhö jo i know! ja ska säga vem de är senhhahha :D

2009-01-10 @ 21:46:55
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha jaaa gör de :D

2009-01-11 @ 22:37:27
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0