Sitter i skolan


Det toog en bra stund innan jag somnade.. tror ja somna två - halv tre.. blir så när man drömmer mardrömmar.. men men.. vaknade idag.. hade sovmorgon så de va skönt de..

Har precis slutat arbetat med marknadsföringen. orkar inte.. e själv också.. emma är ju sjuk.. krya på henne.. ;P .. men  jag har skrivit en hel A4 på datorn, så jag tycker att jag är duktig..

Snart är det lunch, men jag tänker inte äta, därför ja tänker inte sitta och äta själv  :(  vi får se..

Har snart idrott.. tror vi skulle spela volleyboll.. men ja typ börjar bli sjuk så vi får se hur det blir.. ja ska va med, men hoppas inte att ja blir sjukare.. 

Kanske skriver lite på mitt historia arbete.. vi får se.. : )

Chauuu så lääänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0