Sjuuk

Jaaaa.. usch... varför ska man behöva bli sjuuk.. orkar inte.. som tur var så mår jag redan bättre.. halsen min som är knas... när jag vaknade i morse kunde jag inte prata eller svälja..  vet inte va jag gjort.. de läskigaste va nog att ja drömde om att ja hade såhär.. och så när ja vakna va de så.. de va inte så mysigt..

så idag har jag inte gjort så mycket.. sovit till 2.. duchat.. ätit.. kevin kom en stund.. lekte lite med honom... han e för underbar..  sen kom älsklingen min en stund.. han hade klippt sig.. de blev dock inte som ja trott men men..

nu sitter jag här och är fruktansvärt ledsen =/

 




Kommentarer
Postat av: brushaan

oj råka skica en tom haha.. men krya på diiig

2009-01-15 @ 09:17:45
Postat av: sofia

brushaan : tackar = ) mår genast bättre.. hihi

2009-01-15 @ 22:27:23
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: sofia

brushaan : tackar = ) mår genast bättre.. hihi

2009-01-15 @ 22:27:26
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0