Skolan, brushan, plugga

Jaaa.. sista lektionen var projektarbete.. men vi har precis börjat vårt sista projekt.. så vi prata bara om hur vi skulle göra och så.. våra lärare kom med en väska.. som va låst.. haha sen satte de sig längst bak i klassrummet.. och alla satt som frågetecknen.. hahahaha.. sen typ hitta Paulina nyckeln så då öppna vi den och de va massa godis i väskan.. tackar tackar.. =)

Efter skolan sprang jag typ till stan, för att möta brushaan.. hon var redan där så därför sprang jag typ.. haha.. vi gjorde ett ärende.. och så blev det gina.. hon shoppa lite kläder sen gick vi runt lite sen blev de mat.. hahaha .. gotttt gottt.. sist gick vi till biblioteket.. pluggade lite ,, hahah sen leta vi böcker.. hon hittade en bok som tydligen skulle vara bra.. Bakom stängda dörrar hette den,. men hon hittade två till.. så jag fick den.. ska se om den e bra =)

Efter det åkte jag hem .. pluggat massor faktiskt... gjort hela fyra läxor.. e man inte duktig liksom...

Nu sitter jag här vid msn dårå.. en stund till antar jag.. med musiik.. ska läsa boken sen, om jag inte somnar.. jag  börjar nämligen bli trött...


 

 


                                                                             
  Någon som läst denna ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw, ja glömde skriva om maten! :O shiiiat! haha..

tack för en rolig daag <e3

2009-01-21 @ 22:26:03
Postat av: brushaan

det va jag som skrev!

2009-01-21 @ 22:26:35
Postat av: Sofia

hhahaha what.. :o maten e de sista du får glömma.. hahahaha...



tack själv <333

2009-01-21 @ 22:26:58
URL: http://sofiazetterlund.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0