Söndag.

Idag vaknade jag tidigt.. jag åt frukost och så fixa ja mig och städa rummet.. va helt på underbart humör.. haha.. sen kom kevin och vi åkte till tuna park.. vi såg på store chris där och rori.. hahahaha... om ni inte vet vilka de e så fråga inte.. haha..

sen åkte vi hem till mig.. åt lite.. sen låg vi och kolla på Dennis ( film ) och så somnade han... jag spelade lite vem vill bli miljonär... sen vaknade han då kolla vi klart på dennis.. sedan tog jag på Kung fu Panda..

Efter det kom Kosar en sväng.. vi såg på film.. och sådär..

När han gick så lekte jag med kevin .. vi spelade lite och tv och så..sen lekte han med min mamma och då passa ja på att se å tv.. blev lite idol och sådär..

Massa filmer .. de e livet hahahaha .. efter musik dårå ;P

Har precis duchat.. är lite trött så jag tror jag ska läsa lite bok sen krya ned i sängen min..

Godnatt :)


Detta är Store chris  gott folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0