Söndag


Har ni haft en bra söndag?

min har varit bra i alla fall.. dagen började med att jag blev väckt av sötnosen kevin. han va så söt..

Han: va ör du fia ..
Jag: jag ligger i sängen
Han. men fia de är inte natten du får inte
Han igen: eller fiaa
Jag: aa ?
Han: vilar du?
Jag: ja jag vilar lite bara
Han: ja men då är det okej

hahahahaha han är så sööt.. i alla fall.. sen gick jag upp städade lite.. kände mig duktig faktiskt..sen åt vi.. de blev laaax.. omg.. de va såååå gooottt.. asså ni som känner mig ni vet att jag aldrig ätit fisk typ i hela mitt liv.. men lax har ja ätit 2-3 gånger nu.. och I LOVE IT : ) 

åkte hem till syrran sen eftersom att vi fått i uppgift att skriva om våra första 10 r i livet. man ska ha så många källor som helst.. så frågade henne massor.. de e magiskt hur mycket hon kommer ihåg.. hahaha..
sen lekte jag med kevin bara, fikade, tv och såå.. sen kom pappa och hämtade mig..hem, tv..

nu sitter jag här och chillar lite.. dricker te.. ska snart sova..

imorgon blir det skola.. sovmorgon och slutar tidigt.. kan de bli härligare? sen efter skolan ska jag förhoppningsvis träffa brushaaan.. de va så länge sen.. ska be henne hjälpa mig med mina ögonbryn.. haha dem e katastrooooof...

  



Bild 1: Vår fika som syrran min bjöd på
Bild 2; Kevin som bara ville ha saften
Bild 3; Kevin älskar att diska
Bild 4; Kevin har lärt sig att ta egna bilder på datorn själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0