Torsdag


Sjuuukt törtt idag när jag vaknade.. men de e bara bita ihop och gå till skolan.. första lektionen var marknadsföring.. va soft.. vi hade mest .. elr mest.. vi lyssnade bara på när Bo pratade =) .. genomgång dvs.. sen va de lunch.. och nu sitter jag här .. vi fick i uppgift att skriva om våra 10 första år.. lite svårt när man inte kan be någon här om hjälp.. har skrivit lite frågor som jag ska fråga mamma sen .. =)

Btw.. Anna har förlovat siig.. Grattis Grattis :) 
Tråkigt att hon inte berättade det, utan jag såg det på msn.. ;P

Nu ska jag fortsätta skriva lite frågor sen har vi mentorstid =) Får se om jag går hem sen.. mår inte bra i magen :(

See yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0