trött eller vad ?

jaa .. jag är så trött att jag inte ens vet vad jag ska göra.. haha

i alla fall.. idag efter skolan tränade jag med min bror.. de va segt men skönt.. haha.. sen skulle jag plugga hade jag tänkt men jag däckade i sängen.. så de blev inget av med de.. haha.. tv blev de sen tills nu.. pratat med Alex med.. hahaha hon hade typ tusen bilder från förr i tiden hahahaha.. så småå alla vaar.. hahahaha... i alla fall...

som sagt ja e så trött så jag tror jag ska gå och lägga mig typ när som helst..

sovmorgon imorgon, fast ska vara lite tidigare och fixa med marknadsföringen iaf.. E ja inte duktig? hahaha

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Marisel

Tack så hemskt mkt! så snällt av dig... du får ju absolut höra av dig om du har vägarna förbi sthlm ngn gng.. du är mer än välkommen!

KRAMAR / Marisel

2009-01-20 @ 00:02:29
URL: http://mariselartistry.blogg.se/
Postat av: Sofia

SVAR TILL MARISEL: Lugnt lugnt :) ja det gör jag jättegärna ... :P Kram

2009-01-26 @ 11:50:14
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0