2 år .. redan.

Igår firade jag och min älskling två år.. tiden har gått så snabbt,.. kan inte förstå att vi redan varit tsm i två år.. helt otroligt.. iaf vi träffades igår .. vi va först hos mig och så sen åkte vi runt.. vi åkte till sundbyholm.. jättefint va det där.. vi gick prommenad där och pratade och så.. sen åkte han runt lite hit och lite dit.. haha han skulle visa en lekpark men de va några där så han visade bara.. han ville att vi skulle leka där.. hahahhaa inte bara jag som gillar att vara barnslig ibland.. haha.. iaf det har gått så fort allting.. det känns som det var igår vi blev tillsammans.. helt otroligt.. och så mycket som har hänt under dessa två åren.. oufff.. älskar honom mer än allt .. han e helt underbar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0