bad uppdatering ;/

haha .. vad kan det bero på? ja kankse att solen skinner på och det finns inget annat i tankarna än att va ute.. har chillat hela veckan lång..

haha .. vilsta hit och vilsta diit.. ;D .. fåttt massa nya vänner :) ..

Igår va jag iaf med brushaaan och jenny först vi var i sundbyholm .. där sola vi och snacka och chilla.. rökte vattenpipa m.m... :) .. trevligt.. de e så mysigt att bara ligga och prata och ta det lugnt..

haha sen åkte vi hem och åt och sådär... mamma o pappa firade 20 år igår ( grattis grattis ) så vi fick tårta :D .. haha.. gott va de.. (gottegriiis)

haha.. sen åkte vi iaf till vilsta... vi rökte vattenpipa och tog det lugnt.. emma och emmas hund tyson kom.. mysigt.. han va såå söööt.. hunden :D. . 

älsklingens bror och kusin kom o prata med oss.. haha.. helt sköna va de.. åhär glada och trevliga =) .. de blev lite skämt.. haha.. sen åkte vi till nyfors.. där de hände lite... träffa älskling och hans vänner snabbt.. vi  blev lite osams men de ordnade sig.. från ingenstans säger han hoppa in i bilen så vi åkt hem till mig alla.. vi snacka lite och sådär.. sen åkte brushaan.. och då låg jag och älskling och jenny kvar och snacka massa.. de blev mest sex snack men men.. hahaha..

idag har jag varit i vilsta igen.. först me jenny och kevin.. mysiiiigt.. och sen avslutade vi dagen med vilsta igen med jenny och emma =) .. mysigt..

tack alla som gjort denna vecka till en bra vecka.. :D spec tack till dig solen.. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0