Bilder från Riga :D


Vårt hotell ;D
Vi bodde på vånning 18..så när man stod i fönstret kunde man nästan se allt :D



haha jaa här e allt man kunde se genom fönstret.. ni ser vi hade en väldigt fin utsikt :D



Jättefin byggnad ;P.. vet ej om de va en kyrka eller nåt.. men den va jättefin :D



Pengar ;P


 
Bror och jessie :D <3



MATEN ! GOOD SOM SATAN :D



Duvan.. vår nya vän som tigde mat .. FY på den...


Våra BORILLOS :D eller birillos ? hahhaa.. nånting.. gott med starka :D



Min bror leker..... rik?


Carina tyckte ocså om maten :D


Chokladen jag och jenny vann :D hahahaha


Pizzan vi beställde mitt i natten :D


jessie och bror vid en najs staty/byggnad ;P


Finns massa fler bilder, men vissa ska vi ej vissa ;D och andra har jag inte fått av carina och jenny än ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0