Chillpill..

Igår var det lugnt. jag var ledig igår.. kusinerna sov över.. chillade hela morgonen.. jenny sminkade mig och platta håret och sådär.. sen blev de lite tv,... hahaha sen från ingenstans jenny skriker " EY VI GÖMMER OSSS ".. hahaha tror ni inte vi gör det också!?! hahahaha..

Älsklingen kom en stund.. =) .. vi satt och snacka lite.. kollade på mj.. och sen åpkte kusinerna hem.. då satt vi o kollade klart och myste och sen åkte vi en sväng och sen hem och kollade på tv resten av kvällen =) ..

Idag har jag jobbat till fyra.. fick hålla på med grönsakerna idag, de va rätt kul.. fick vara själv och göra allt själv =) .. 
efter jobbet hämtade jag kevin.. precis när vi skulle gå så börja de åska.. kevin höll på att gråta så pappa fick hämta honom så cyklade jag hem.. vi bakade.. muffins med vaniljkräm blev det.. skit gott va de ;D. . hihi.. 

vi lekte lite och kolla på emil, pippi, m.m... haha.. najs najs.. ingen kan va sötare 3 åring än han asså..  

Nu gör jag inte så mycket.. har kollat på MJ minnesstund på tv.. begravningen och allt :(... R.I.P <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0